Grote vraag naar Extra
MALLE / WESTMALLE Het gaat hard met de Westmalle Extra. Drie weken nadat de Brouwerij der Trappisten het monnikenbier dat de paters bij hun middagmaal drinken op de markt hebben gebracht, loopt de verkoop via drankenhandels voortreffelijk. In die mate dat je niet overal bakken maar vaak alleen kratjes van vier stuks kan kopen. Toch houdt de brouwerij voorlopig vast aan het voornemen om slechts 2% van haar totaalproductie aan de Extra te besteden.
Met het lanceren van de Westmalle Extra via de drankenhandels en straks ook via de horeca, wou de Brouwerij van de Abdij der Trappisten de druk aan de poort wegnemen.
Bron: Het Laatste Nieuws
Tags // abdij van Onze-Lieve-Vrouw van het Heilig Hart, abdij van Onze-Lieve-Vrouw van het Heilig Hart van Westmalle, Abdij van Westmalle, abdij Westmalle, Brouwerij der Trappisten, Brouwerij van de Abdij der Trappisten, Extra, Malle, monnikenbier, Westmalle, Westmalle Extra
Trackback from your site.